piątek, 9 maja, 2025
Oglądaj, słuchaj, ćwicz - zdobywaj nowe umiejętności online
Strona głównamarketplaceZmiany na Allegro: więcej przestrzeni i narzędzi dla oficjalnych sklepów marek

Zmiany na Allegro: więcej przestrzeni i narzędzi dla oficjalnych sklepów marek

Allegro, jako lider polskiego e-commerce, wprowadza nową odsłonę sprzedaży dla producentów i marek – „Sklep Marki”. To jednolita, wyróżniona przestrzeń w ramach platformy, w której dana marka może zaprezentować swoją ofertę w spójnym, profesjonalnym stylu, z pełną kontrolą nad swoim wizerunkiem. 

Allegro oferuje takim partnerom szereg przywilejów: dedykowanego opiekuna, priorytetową infolinię, możliwość dodawania własnych nagłówków, zakładkę „O marce”, udział w akcjach marketingowych, warsztatach i wyróżnienia wizualne, takie jak logo na stronie czy status „Oficjalnego sklepu”. Wszystko po to, by zwiększyć zaufanie klientów i wzmocnić pozycję marek premium w oczach kupujących. Nowy model nie ogranicza się jednak tylko do internetu. 

Pierwszym brandem, który skorzystał z tej koncepcji, jest Inglot – polska marka kosmetyczna, która otworzyła swój nowy sklep stacjonarny w Galerii Krakowskiej, bazując na tej samej strategii: spójność wizerunkowa, komfort klienta, doświadczenie zakupowe i nowoczesna estetyka. Wnętrze inspirowane kobiecą twarzą, strefy testowania produktów i naturalne kolory mają przyciągać uwagę i budować emocjonalną więź z klientem – tak samo jak rozwiązania wdrażane w przestrzeni cyfrowej Allegro. W świecie, gdzie zaufanie do źródła zakupu jest kluczowe, Allegro odpowiada na potrzeby rynku, oferując markom jednolitą, uporządkowaną przestrzeń sprzedażową, która nie ginie w tłumie ofert, a jednocześnie daje konsumentom pewność co do jakości i autentyczności produktów. 

To także wyraźna odpowiedź na coraz częstsze głosy ze strony sprzedawców, którzy w globalnych akcjach promocyjnych – takich jak Prime Day – zaczynają tracić zainteresowanie z powodu braku pełnej kontroli nad komunikacją i wizerunkiem. Allegro, proponując „Sklep Marki”, pokazuje, że lokalna platforma może skutecznie rywalizować o uwagę klientów, stawiając na partnerskie relacje i jakość prezentacji oferty, a nie tylko agresywne promocje.

POWIĄZANE ARTYKUŁY

NAJPOPULARNIEJSZE

Najnowsze komentarze